סט מזוודות

סט 3 מזוודות במחיר מבצע מטורף

 

סט מזוודות במבצע

איכות החיים של משפחות רבות במדינה עלתה בצורה משמעותית בשנים האחרונות, והיא מאפשרת רמת חיים גובהה יותר – כזו הכוללת גם טיולים תדירים ליעדים נחשקים בארץ ובחו"ל. ככל והחיים מאפשרים לכם לצאת ולגלות עולם, אין כל סיבה שלא לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים ולאמץ את אורח החיים הזה, הן לטובת צבירת ידע והן לטובת ההנאות הקטנות של החיים. אבל, רגע אחד לפני שאתם יוצאים לחופשה הבאה שלכם, כדאי להשקיע ולרכוש סט מזוודות שישרתו את כל בני הבית בחוויית הטיול הבאה – ויאפשרו נסיעה נוחה. רכישה של סט מזוודות היא החלטה שיש לקחת בהתאם לצרכים, ומסיבה זו שווה לכם לפנות אל אנשי ארנקי ראשון. אנו נוכל למצוא את הפתרון הנכון ביותר לכל צורך ובכל תנאי.

רכישת סט מזוודות מבד במבצע

בשביל להבטיח שאתם מחזיקים סט מזוודות אמין, איכותי ומקצועי, יש להבטיח את הפרמטרים הבאים:

מרכב מזוודה במשקל קל – במיוחד אם הייעוד הוא לטוס לחו"ל, אי אפשר לרכוש מזווגה בלי להתייחס למשקלה. ביום רוב המזוודות מיוצרות מחומרים קלי משקל, אך יחד עם זאת, כדאי לבחור את המזוודה הקלה והנוחה ביותר לנשיאה.

גדלי מזוודות – כל סט מזוודות כולל מספר גדלים שונים של מזוודות, ועל כן רצוי להבטיח שהגדלים מתאימים לצרכים שלכם ויכולים לאפשר לכם לארוז את כל המשפחה בקלות, לטובת כל נשיאה. 

עמידות המזוודות – הנסיעות המרובות עלולות לפגום בשלמות המרכב של המזוודה. התוצאה יכולה להיות שחיקה של מרכב המזוודה עד כדי שברים שיכולים להוציא אותה משימוש במהירות יחסית. ההשקעה במזוודה עמידה היא אם כך, חלק מאוד חשוב מהבחירה שלכם.

סט מזוודות במחיר מושלם עבורכם

אפילו אם לא יצא לכם לקנות בעבר סט מזוודות, יש עדיין הזדמנות למצוא את המוצר האופטימלי למשפחה, מבלי לקרוע את הכיס. בעזרת הידע והניסיון המקצועי של חנות מזוודות ארנקי ראשון, תוכלו להבטיח שאתם בוחרים נכון את המוצרים שלכם – ומצליחים להביא לידי ביטוי את הדרישות. זאת, כדי לאפשר יציאה לחופשה בתנאים המתאימים וחזרה עם כל החפצים בשלום.

יתרונות ברכישת סט מזוודות

מזוודה היא פריט מאוד חשוב ושימושי, בכל בית. גם אם לא משתמשים בה באופן יום יומי, הרי שלנסיעות, טיולים וחופשות, היא אביזר חיוני ונחוץ. מכיוון שבהרבה נסיעות נצטרך לקחת איתנו יותר מאשר מזוודה אחת, הפתרון המתבקש הוא פשוט – קונים מראש סט מזוודות. כדי שהנסיעה תהיה מוצלחת, אספנו לכם כמה טיפים מוצלחים במיוחד.

סט מזוודות בד

לפני שאתם מזמינים סט מזוודות, שימו לב שהגדלים של המזוודות השונות בסט אכן יתאימו לצרכים שלכם- אם אתם צריכים מזוודה שתשמש אתכם לטיולים בארץ, המידות שלה צריכות להתאים כך שתוכלו לאחסן אותה בתא המטען של הרכב, ואם אתם צריכים סט לצורך טיסה לחו"ל, תצטרכו שהמידות והגדלים יתאימו לדרישות של חברות התעופה. שימו לגב לגדלים המקסימליים המאפיינים למשל את הטרולי (מזוודת עליה למטוס) ואת המזוודות הגדולות יותר (שאינן חלק מכבודת היד). כמו כן, מומלץ להזמין סט ובו מזוודות שמאופיינות בעיצוב קשיח, שום שמזוודות קשיחות תשמורנה על שלמות הפריטים המאוחסנים בפנים באופן מיטבי על אף טלטולי הדרך. בנוסף, כדאי לשים לב שבכל הסט יהיו מזוודות עם שילוב נאה של תאים שונים- מזוודה בעלת כמה תאים יכולה לסייע מאוד באריזה של הפריטים השונים, כמו גם בנוחות ומהירות השליפה והזמינות של פריטים מסוימים כמו דרכונים או כרטיסי טיסה במהלך הקריאה לשער היציאה למטוס בשדה התעופה.

סט מזוודות טרולי

ישנו יתרון חשוב בבחירה של סט ובו פתרונות קלים לנשיאה- כאשר המשקל של המזוודות השונות קל, הן פחות מעמיסות עליכם כשאתם בדרכים. בין אם מדובר במזוודות על גלגלים ובין אם לאו, כשהן קלות, החיים שלכם יותר קלים בדרך למטוס, בשדות התעופה, בתחנות הרכבת, בדרך למלון או ליעדים שונים. מחפשים סט של מזוודות מעולות, לטיולים בארץ, בחו"ל, לנסיעות עסקים ולכל מטרה אחרת? בארנקי ראשון תוכלו למצוא מגוון אפשרויות של המותגים המובילים באיכות חסרת פשרות ומחירים מצוינים. וכעת לנוחות מירבית אנו מציעים גם אתר אונליין לרכישה קלה במיוחד.

תוצאות: 20 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: סט מזוודות
טווח מחירים
סינונים נוספים

שם המותג טווח מחירים

מחיר | שם מיין לפי:
סט מזוודות DKNY ALLURE

סט מזוודות DKNY ALLURE

קנה עכשיו

% 10 הנחה על כל מוצרי samsonite !

no-lazy no-lazy