תיק ללפטופ / תיק גב למחשב נייד

בין אם רכשתם מחשב נייד חדש לבין אם אתם מעוניינים להתחדש בתיק מחשב חדש, אתם חייבים לרכוש תיק ללפטופ שהוא איכותי ומתאים לצרכים האישיים שלכם, אשר ישרת אתכם לאורך תקופה ארוכה ויתאים באופן מושלם לצרכים שלכם. מעבר לכך שהוא חייב לשרת אתכם אתם גם תרצו שהתיק שלכם יהיה מיוחד, ייחודי ומעוצב באופן מקורי ולא דומה לאף אחד אחר.

לכל אדם יהיה את הצורך משלו והעדפה לתיקי מחשב שונים מסיבות שונות כמו אנשים עסקים אשר עורכים פגישות עסקיות עם הצגת מצגות יצטרכו את המחשב שלהם באופן סדיר יותר ביחד למישהו שזקוק למחשב לשלו רק פעמיים בשבוע, או סטודנט אשר מגיע לימי לימודים באופן סדיר וזקוק לתיק ללפטופ אשר יכיל בתוכו חוברות וספרים בנוסף למחשב האישי שלו. אצלנו בארנקי ראשון תטכלו למצוא מבחר ענק של תיקי גב למחשב נייד ממגוון מותגים מובילים במחירים הכי משתלמים שתמצאו ותהנו גם ממשלוחים מהירים ובחינם עד פתח הבית.

איך לבחור תיק למחשב נייד?

בחירת תיק למחשב נייד תלויה בכמה גורמים אשר עלולים להשפיע על נוחות הנשיאה של המחשב והנוחות שלכם, למשל:

1.גודל התיק - בהתאם לגודל המסך של המחשב שלכם, בהתאם לציוד שאתם צריכים ובהתאם לשימוש הפרקטי בתיק, עליכם להתאים גודל תיק לפטופ שיכול לשאת את המחשב שלכם בקלות ובצורה בטוחה. אם המחשב לא מתאים לתיק, ייתכן מאוד שלא תצליחו לשמור אליו מוגן לאורך זמן וחבל על ההשקעה בתיק שלטא ישרת אתכם. רוב התיקים למחשב נייד מצוינים בגודל המחשב שהם מתאימים לו, למשל 13 אינץ’, 15 אינץ’ או 17 אינץ’.

2.הגנה ועמידות – חשוב שהתיק יהיה עשוי מחומרי גלם איכותיים ועמידים למים, לזעזועים ולנפילות ומרופד באופן כזה שיעניק הגנה מקסימלית למחשב שלכם.

3.נוחות ונשיאה -  הוא נתון מאוד חשוב עבורכם לכן התיק חייב להיות בעל רצועות מתכוונות, וחלוקת משקל יעילה על מנת לא ליצור עומס מיותר על הכתפיים או עמוד השדרה שלכם. כמו כן, חשוב שהתיק עצמו יהיה קל משקל ולא יוסיף למשקל של החפצים.

4.כמות התאים בתיק – אם אתם צריכים לקחת בנוסף למחשב נייד, גם ציוד נלווה כמו מחברות וספרים, או כבל הטענה ועכבר למחשב, יש לבחון גם את כמות התאים הכללית של התיק – כמו גם את ההתאמה שלו לצלרכים האישיים שלכם.

5.עיצוב של התיק – כמו כל מוצר אחר בתחום האופנה, גם בעת רכישה של תיק גב למחשב נייד, עליכם לשים לב לעיצוב ולבחור עיצוב שמתאים לטרנדים הנוכחיים.

6.חומר גלם ממנו מיוצר תיק גב ללפטופ – תיק גב למחשב נייד איכותי מיוצר מחומרי גלם עמידים וחזקים, כמו עור או בד קשיח מרופד.

היכן מומלץ לרכוש תיק גב ללפטופ?

ללא ספק הרכישה שלכם של תיק גב ללפטופ חייבת להיות בארנקי ראשון מכמה סיבות ברורות, שהתיקים שלנו עשויים מחומרי גלם מאוד איכותיים ועמידים. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של תיקי לפטופ בלי להתפשר על נוחות ולא על עיצוב. התיקים שלנו מעוצבים ובעלי מראה ייחודי ועדכני ככה שכל אחד ואחת יכולים לבחור בדיוק בתיק המתאים לצרכים האישיים ולהעדפות.

למי מתאים תיק ללפטופ?

תיק למחשב נייד מתאים עבור כל מי זקוק למחשב נייד במהלך היום שלו או במהלך הלימודים. בנוסף לכך התיק משמש גם עבור חפצים נוספים כמו חוברות, מסמכים, ספרים וכל הציוד הנדרש.

סוגי תיקי מחשב נייד מומלצים בארנקי ראשון

אנו בארנקי ראשון דואגים להביא לכם את תיקי לפטופ בעלי איכות גבוהה במיוחד, בעיצובים מרהיבים ומודרניים וכמובן נוחים אשר יתאימו לכל הצרכים האישיים שלכם, כמו למשל:

1.תיקי גב למחשב נייד מחברת סמסונייט שהם תיקים מאוד איכותיים ובעלי מראה מודרני וצעיר המגיעים במגוון של צבעים ותאים לחלוקה יעילה ונוחה של הציוד הנדרש.


2.תיק למחשב נייד בעיצוב אלגנטי של חברת WENGER היודעה והוותיקה, מביאה תיקי לפטופ ייחודיים במיוחד אשר הופכים גם לתיק גב למחשב נייד בהתאם למה שבא לכם באותו היום. התיק מגיע עם מגוון תאיי אחסון וסגירה נוחה של רוכסנים.

3.תיק לפטופ של חברת מרקו פולו הוותיקה בין חברות היצרניות רבות בעולם, מעניקות תיקים בעלי גימור גבוהה ובעלי איכות גבוהה. התיקים של מרקו פולו מתאימים לאנשים הזקוקים לנשיאה מרובה של מגוון חפצים.

יתרונות הייחודיים של תיקי גב למחשב נייד שלנו

הצוות המסור של ארנקי ראשון עושה את הכל על מנת לספק לכם מוצרים איכותיים במיוחד אשר משלבים בתוכם כמה אלמנטים מאוד חשובים, כמו:

1. תיקי גב למחשב נייד שלנו תפורים ובנויים באופן בו הן מורכבים על גב בהרמוניה ונוחות מרבית שלא מכבידה ותיקים שלנו אינם יוצרים עומס על עמוד השדרה במהלך הנשיאה.

2.חומרי גלם החזקים מהם עשויים התיקים, ישמשו אתכם לאורך כל תקופת השמוש בו, ותוכלו להנות מהתיק לפטופ  שלכם בכל מקום.

3.הסגנון העיצובי לש התיקי לפטופ שלנו מאוד מתאימים לתקופה המודרנית והעכשווית. כך שתוכלו להתאים לעצמכם בדיוק את הצבע ואת הסגנון שהכי יתאים לכם ולהופעה הכללית שלכם.

לסיכום

תהליך הבחירה של תיק למחשב נייד עבור המחשב עשוי להיות מבלבל, עם זאת, הצוות המקצועי של ארנקי ראשון מציע לכם ליווי אישי בתהליך הבחירה – בסופו של דבר תדעו מהו המוצר שאתם רוצים לקנות.


על הבסיס ניסיון רב שנים והיכרות עם מבחר ענק של מותגים גדולים, אנו נותנים שירות ברמה גבוהה, שעונה על כל הציפיות של הלקוח. אז קדימה תעשו היום את הרכישה הכי טובה שלכם ותתחדשו עם תיק גב למחשב נייד חדש ואיכותי ותהנו גם עם משלוח חינם ומהיר עד הבית!

תוצאות: 73 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: תיק ללפטופ / תיק גב למחשב נייד
טווח מחירים
סינונים נוספים

שם המותג טווח מחירים

מחיר | שם מיין לפי:

% 10 הנחה על כל מוצרי samsonite !

no-lazy