תיק מנהלים

מבחר תיקי עבודה מעור , תיקי עבודה מבד , תיקי עבודה דמוי עור  ו – תיקים ללפטופ.

מיטב המותגים המובילים :  MARCO POLO ,VIGOR , SAMSONITE , FRANCESCE BIGUTTI , HILFIGER  ועוד.

מחירים תחרותיים! משלוח חינם!

 

תיק מנהלים לגבר ולאישה

יש אנשים משקיעים שנים רבות רק בשביל להגיע להצלחות מקצועיות ואישיות משמעותיות, כאשר לרוב ההצלחה מלווה גם בתשומת הלב של הסובבים אותם – רק בגלל הדרך המשמעותית שהם עברו. את האנשים האלה, אתם רוצים לפעמים להעריך, להוקיר להם תודה ולתת להם מתנה אחת קטנה שתוכל להראות עד כמה הם משמעותיים. אחת הדרכים הכי יפות לתת מתנה לאדם משמעותי, היא ברכישה של תיק מנהלים בעיצוב יוקרתי שמתאים לגבר שעושה רושם ראשוני בלתי נשכח. על מנת לרכוש את תיק המנהלים המתאים, צריך לפנות לחנויות המתמחות במתן שירותים אלו – ומחזיקות בקטלוג תיקים רחב ומעניין במיוחד. בשלב זה, מומלץ לפנות לעזרת הצוות המקצועי של ארנקי ראשון.

 

תיק מנהלים מעור

רכישת תיק מנהלים היא לא עניין של מה בכך, שכן ישנם דגמים ועיצובים רבים ושונים – עד שאתם יכולים להתבלבל. יחד עם זאת, תיק איכותי הוא תיק ש:

יכול להכיל כמות גדולה של מוצרים, כולל מחשב נייד, מסמכים ותיקיות, וחפצים אישיים. אף מנהל לא יוצא מהבית בלי הפריטים ההכרחיים הללו, ולכן רצוי לאפשר למנהל המוערך שלכם לקחת איתו את כל מה שדרוש לו ליום העבודה במשרד.

תיק מנהלים שימושי הוא תיק אשר מעוצב בצורה יוקרתית, הן מבחינת מבנה התיק עצמו והן מבחינת השימוש בחומרים שונים לטובת יצירת התיק. מדובר על מוצר שמשדר יוקרה ויכול להתאים לסטייל האישי של המנהל, בכל אירוע בו המנהל נמצא.

אתם רוצים לעשות את הכול על מנת לרכוש את תיק המנהלים, אותו ניתן לשמר למשך כמה שיותר זמן. כך תוכלו להבטיח ניצול אופטימלי של המתנה, לאורך שנים ארוכות.

החברה אשר מייצרת את התיק, יכולה להעמיד לרשותכם אחריות על המוצר – וכך לאפשר תיקון במידת הצורך ושיפור של בעיות נקודתיות במוצר.

 

תיק מנהלים לגבר דמוי עור - יוקרה ואלגנטיות

כמו שאתם בוודאי מבינים, רכישה של תיק מנהלים היא עניין של חשיבה והתאמה של המוצר באופן אישי למקבל המתנה. לכן, אי אפשר לקחת בקלות ראש את תהליך החיפושים וההחלטה. כעת, יש להיעזר באנשי מקצוע שיודעים איך למצוא את תיק המנהלים מושלם. זוהי ההזדמנות שלכם לפנות לעזרת ארנקי ראשון. אנו נשמח לתת את הידע האישי שלנו לטובת חיפוש מתנה מושלמת.

 

תיק עסקים לגבר

כיום תוכלו למצוא תיק עסקים לגבר במגוון סגנונות ועיצובים- בין אם מדובר על סגנון מזוודה קלאסי, או לחילופים סגנונות יותר חדשים כמו תיקי גב או צד אלגנטיים. אם אתם זקוקים לתיק חדש למשרד, על מנת לשאת ציוד כמו מסמכים ומחשב נייד בנסיעות עסקים, למפגש עם משקיעים, או בזמן שאתם מגיעים לכנסים במהלך נסיעות בחו"ל, תמצאו עניין ותועלת בדברים הבאים.

 

תיק עסקים לגבר – בעל תאים מרובים

אין ספק שתיק משובח יהיה מאופיין בחומר גלם עמיד, תפירה איכותית ועיצוב מרהיב עין. אולם, עיצוב בלבד איננו הגורם המכריע שכדאי לכם לשים אליו לב- תיק עסקים לגבר צריך להיות שימושי ויעיל באופן יום יומי, צריך להכיל לפחות כמה וכמה תאים פנימיים וחיצוניים. תאים נפרדים יוכלו לאפשר למקם בתיק את המחשב הנייד שלכם, ניירת משרדים, חוזים, כלי כתיבה, טאבלט, טלפון נייד ועוד. למרבית האנשים יהיה נוח מאוד לרכוש תיק שיש בו גם תא נפרד שאפשר להניח בו את מפתחות הבית או הרכב שלכם על מנת שיהיה נוח להוציאם במהירות. האופנה משתנה במהלך השנים כי בניגוד לתיקים הוותיקים שהיו תמיד בעלי מראה דמוי מזוודה, ונשיאתם התבצעה על ידי ידית אחיזה, כיום, תיקים איכותיים לאנשים עסקים מציעים צורת נשיאה כפולה- יש לו גם ידית אחיזה נוחה, אך במקביל גם רצועות או לפחות רצועה אחת, לנשיאה על הכתף. כך, אפילו אם התיק ביחד עם תכולתו כבד יחסית, תמיד יהיה נוח לקחת אותו אתכם.

 

תיק עסקים מעור לגבר

אנשי עסקים עשויים להרגיש בנוח כאשר התיק מביא עימו אמירה חזקה המייצגת אותם- למשל, תיק מעור משובח מביא עימו אמירה של יוקרה, סמל סטטוס של הצלחה וניחוח מיוחד. עם זאת, לאו דווקא כולם מרגישים בנוח דווקא עם הסגנון הזה, וישנה קבוצה לא קטנה של מנהלים, אנשי עסקים או בעלי תפקידים בכירים שלא רוצים לרכוש מוצרים העשויים מעור. במקרה זה, ניתן להצטייד עם תיק בעיצוב עסקי, התפור מבד משובח ויוקרתי או מחומר דמוי עור. לא יודעים איפה להתחיל לחפש? בחנות ובאתר של ארנקי ראשון תמצאו מבחר עצום באיכות מעולה ומחירים משתלמים.

 

תיק עסקים

סימן היכר של איש עסקים, מנהל או כל בעל תפקיד בכיר הינו תיק עסקים איכותי ומרשים, אשר מהווה סמל סטטוס משמעותי אך גם אמור להיות פונקציונלי, איכותי, שימושי ונוח. מעוניינים לרכוש תיק עסקים חדש אך לא יודעים כיצד לבחור? כך תזהו את התיק שמתאים לכם.

 

תיק עסקים במראה יוקרתי

אם חשוב לכם הסגנון היוקרתי ואתם אוהבים איכות ללא פשרות, סביר להניח שתרגישו בנוח עם תיק עסקים שעשוי מעור איכותי. תיק מסוג זה נחשב לעמיד מאוד והוא מגיע בתצורות קלאסיות, כמו גם עדכניות יותר. אם חשובה לכם הנוחות, תוכלו לבחור בדגם שמציע ידיות אחיזה אך גם רצועה ארוכה לנשיאה על הכתף. למנהלים ולאנשי עסקים שמעדיפים לוותר על מוצרי עור, אפשר למצוא פתרון מסוג אחר- ישנם עיצובים שעשויים מבדים איכותיים, לרבות בד דמוי עור. לפני שאתם מזמינים תיק מהסוג הזה, כדאי לוודא את איכותו לפי כמה קריטריונים שנראים שוליים אך הם למעשה חשובים כמו איכות הרוכסנים. כאשר הם איכותיים, הדבר מעיד על כך שהתיק כולו איכותי. דבר נוסף שכדאי לשים אליו לב הוא כמות התאים והכיסים החיצוניים- אם אתם אוהבים כיסים נפרדים לטלפון סלולרי, לגדג’טים שונים, דפדפות, כרטיסי ביקור או כל מיני עזרים אחרים, מגוון תאים יהיו לכם לעזר רב. בניגוד לשנים עברו, תיק בסגנון מזוודה פחות מקובל כיום לשימוש יום יומי. לעומת זאת, תיק בעיצוב מתוחכם ואלגנטי שמתאים לנשיאת מחשבים ניידים הרבה יותר מקובל. בתחום ההייטק אך גם בענפים שונים לגמרי, אפשר לראות גברים ונשים מצוידים עם תיקי צד או תיקי גב, שבנויים בדיוק לנשיאת המחשב האישי. חלק מהתיקים הללו מצוידים עם שלל תאים שבהם אפשר למקם ציוד נוסף, טאבלט, מכשיר סלולרי ועוד.

 

תיק עסקים מומלץ

לאיש העסקים שטס לחו"ל לסגירת עסקאות, פגישה עם משקיעים או לכל מטרה אחרת, כדאי להצטייד בטרולי איכותי, בעל מראה ייצוגי. זהו פתרון שבמיטבו הוא קל משקל, אלגנטי, בעל גלגלי איכות וידית נשיאה טלסקופית נוחה. לא יודעים היכן לרכוש? בחנות ארנקי ראשון תוכלו למצוא מגוון מוצרים איכותיים ועמידים, מעוצבים ומרשימים מהמותגים המובילים. כיום תוכלו לבחור אם אתם מעוניינים לגשת אל החנות, או לרכוש בחנות האונליין לנוחיות מקסימלית.

נוספו לאחרונה

% 10 הנחה על כל מוצרי samsonite !

no-lazy